W Stańczykowie

W Stańczykowie

środa, 20 lipca 2016

Botaniczna galeryjka w łazience.

Cześć dziewczyny! Jak wasze urlopy? mijają wg planu, czy całkowicie na spontanie?
Moje lenistwo pomału dobiega końca i myślę, że jako nieliczna z urlopujących cieszę się na myśl o zbliżającym się powrocie do pracy :)
Nie wiem jak to możliwe, ale im więcej mam obowiązków tym jestem lepiej zorganizowana. Nie jestem typem pani domu, muszę pracować i przebywać poza nim- dzięki temu nabieram siły i chęci do działania.

Ale żeby nie było,że totalny leń mnie ogarnął chwalę się, że w czasie deszczowego popołudnia, zrealizowałam pomysł na mini galeryjkę w łazience.
Botaniczne klimaty podobają mi się od dawna, pisałam o tym tu
Za każdym razem będąc na ryneczku,lub w "graciarni" wypatruję plansz z rycinami,lub suszu oprawionego w szklane ramy. Nie udało mi się jeszcze trafić na nic ciekawego, w związku z tym sama zrobiłam botaniczną dekorację.
Nie chciałam,aby były to wydruki z internetu, a więc udałam się za płot, gdzie znalazłam kilka różnego rodzaju "ziół".


paproć, dzika marchew


rdest i jest :)


Aby podkręcić klimat w oknie powiesiłam trzy kule z rojnikami.



oraz powiesiłam tarę


kilka innych drobiazgów



i całość prezentuje się tak:




Nie będę skromna, ale napiszę, że łazienka bardzo mi się podoba.
Przy okazji robienia zdjęć do tego wpisu przypomniałam sobie, że nie pokazywałam wam jeszcze przerobionej witryny/komody.
Zmiana nie jest diametralna, ale spełnia moje wizualne i praktyczne oczekiwania.


Zastanawiam się jeszcze nad uchwytami i może zmianą koloru nóżek...



I jeszcze jedno :)


A na koniec pozwolę sobie polecić jeden produkt, który ostatnio kupiłam w Biedronce. Mydło w płynie w ciemnej butelce.
Fajnie wygląda, nawet z firmową naklejką.


I tym o to pachnącym akcentem żegnam się z Wami :)
Pozdrawiam i do następnego wpisu. Marta





25 komentarzy:

  1. Wasza łazienka jest piękna !!!! niby minimalistyczna ale ma w sobie wszystko co lubię :) galeria botaniczna super !!! ja też mam dwie tary, które czekają na swoje 5 min ;)
    Co do witrynki (wygląda super, po metamorfozie) jeśli chcesz ją zostawić w obecnym kolorze ja dodała bym czarne uchwyty, ale na środku drzwiczek nie u góry, dziurki po starych można zaszpachlować i do tego nóżki pomalowała bym na czarno. Można również całą witrynkę pomalować na jakiś odważniejszy kolor np. żółty, zielony czy szary, nogi i uchwyty również kontrastowe bym zrobiła np zabejcować na jakiś ciemniejszy. To takie moje pomysły na szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za serdeczne słowa i porady-każda dla mnie mile widziana :)

      Usuń
  2. Bardzo podoba mi się ta witrynka/komoda, która zyskała drugie lepsze życie w nowej odsłonie :) Świetnie to wymyśliłaś.
    Łazienka jest utrzymana w takich klimatach, jakie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nóżki komody dałabym chyba po prostu białe :)

      Usuń
    2. Dessideria dziękuję. Komoda/witrynka to już leciwy mebel, gościł w niejednym domu. Już miałam go pożegnać kiedy wpadłam na pomysł liftingu. Wymiarami wpasowała się idealnie w lukę przy schodach, co bardzo mnie cieszy, bo to taka "nie wymiarowa" luka. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Martuś ,wszystko bardzo ładnie ,czy lustro z Ikea? bo moja górna łazienka nadal bez lustra ,urlop właśnie jestem na Podlasiu ,nad samą Biebrzą ,w miejscowości bez sklepu i jest super ,Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko tak lustro z Ikea. Życzę miłego wypoczynku. Ja uwielbiam Podlasie :)

      Usuń
    2. Od dziś w Krk ,bo jutro chłopcy na obóz ,dzisiaj kupiłam to lustro ,cena była super 70 zł ,byłam w szoku .

      Usuń
  4. Martuś łazienkę masz wspaniałą :) nie wiem na co patrzeć, wszystko jest takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś twoje słowa-sama słodycz. Dzięki! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Świetnie wymyśliłaś z tymi obrazkami. Wspaniale pasują . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenie mieć taką łazienkę z oknem.Masz Cudowna łazienkę pięknie urządzona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję. Łazienka jest bardzo duża, a więc można w niej dekoratorsko zaszaleć ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Marta....ne wiem co powiedzieć....po pierwsze bije się w pierś bo opuściłam jeden post...no cóż....na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć że to przez urlop;-)
    a co od tego posta to nawet nie wiesz jak Wam zazdroszczę tej łazienki:-)(ale to juz kiedyś pisałam;-))....a ta aranżacja jest boska...po mydełko biegnę do biedry czym prędzej...ciemne buteleczki i mnie sie podobają:-)
    a witryna wyszła rewelacyjnie:-)...a skoro pytasz o nogi, to może na jakiś pastel?...żółty?...błękitny?....jak to widzisz?:-)..a uchwyty wymieniłabym na białe gałeczki:-)...buziaczki:-)...B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe gałeczki i białe nogi... chyba pójdę w klasyczne zestawienie :)Nie bij się w pierś-nie masz obowiązku zaglądać (choć to bardzo miłe). Fajnie, że twój/mój dom ci się podoba. Zapraszam do ściągania. Pozdrawiam. Buziaki!

      Usuń
  8. Łazienka mnie urzekła, galeryjka cudna, a roślinki w kulach rewelacyjne! Gratuluję pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje magiczne miejsce jak ci na imię? Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa. Łazienka została dokładnie przemyślana/zaplanowana i urządzana przez dłuższy czas w związku z tym jestem z niej bardzo zadowolona i codziennie tak samo mnie zachwyca :)

      Usuń
  9. Super wszystko! Jak wiesz urządzając moją łaźnię inspirowałam się
    Twoją :)
    Komode koniecznie zrób na żółto albo zielono. :) Buziaki! Agade

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam
    Bardzo klimatyczna i pomysłowa łazienka, ma pazur i podoba mi się że jest taka indywidualna; inspirujesz się trendami a łazienka wyszła Twoja.
    A wg mnie witryna pasuje taka jaka jest do tego co widzę na zdjęciu wg mnie biała zaburzy tam harmonię, ale to tylko moje odczucie Ty będziesz najlepiej wiedziała co Ci w duszy zagra, czekam na nowe wpisy.
    Pozdrawiam Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być biel zaburzy a nie biała zaburzy. Pzdr.

      Usuń
  11. Wspaniale, cudownie, bosko. Marta, słowo "lenistwo" w Twoim słowniku nie powinno istnieć. Jesteś niesamowicie pracowita, a efekty są oszałamiające. Łazienka jest przecudna. Botaniczne obrazki wyszły cudnie. Jesteś moją INSPIRACJĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Łazienka cudna świetnie wygladaja te akcenty botaniczne, zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczęśliwego Nowego Roku Kochana Marto! Duużo zdrowia dla Ciebie i Twojej cudownej Rodzinki! Niech przynosi same dobre wiadomości
    agade

    OdpowiedzUsuń