W Stańczykowie

W Stańczykowie

piątek, 18 grudnia 2015

Opadły mgły, wstaje nowy dzień :)

Puk, puk. Dzień dobry. Wstał nowy, mroźny,ale jakże piękny dzień!
Pierwsza kawa już wypita? Śniadanko zjedzone? Dzieci w przedszkolu/szkole?
Nie. Nie szkodzi. Proponuję ubrać ciepły szlafrok, czapkę i wraz zemną przespacerować się po moim ogrodzie.



Parapety przystrojone, trawy dostały dostojne kokardy, renifery parkują przed domem.
W Stańczykowym ogrodzie Święta pełną gębą :) :) :)





Ależ piękny poranek. Dla takiego widoku w ogrodzie zima nie straszna.





I nasze osobiste renifery.
Inspiracja pinterest, wykonanie mąż.





Miłego dnia. Marta

12 komentarzy:

  1. A mnie dzień przywitał 8 stopniami ciepła. twoje renifery są mega, gratulacje za wykonanie dla Małża. Są kapitalne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mika dzięki. Przekazałam pochwały dla męża :)

      Usuń
  2. Martus, gdzie ta zima. .u nas tez duży plus. aż 11dzis było . i deszcz pół dnia. . piękne łosie:-) bardzo eko:-) i trawy nawet o tej porze roku urocze w kokardkach:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiulku przymrozek miejscowy, utrzymał się przez dwie godziny, później +10. Chyba zacznę wiosenne porządki,bo pogoda iście wiosenna :) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Pięknie :)
    bardzo podobają mi się tak przystrojone parapety !
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję :) I ja przesyłam pozdrowienia :)

      Usuń
  4. piszę drugi raz bo mi posta wcięło;-)...a więc...jest bosko :-)...gęba sama mi się śmieje do tych zdjęć :-)...renifery wesolutkie :-)...wianek na drzwiach świetny, taki energetyczny...a tego mi dziś trzeba :-)
    buziaki B.
    p.s u mnie na parapecie też świerk ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatka jak zawsze dziękuję za komplementy ;) mówisz gęba ci się śmieje... mi też jak czytam, że pieliłaś, nie żeby z ciebie, tylko do siebie, bo sama też miałam taki zamiar :)
      Buziaki!!!

      Usuń
  5. Pięknie przybrany parapet, wiesz, że może i ja coś na moim balkonowym oknie podobnego sobię zorganizuję? zainspirowalaś mnie :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie parapety wystrojone wspaniale wszystko się reprezentuje ☺ Martusiu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. halllooo...gdzie się Pani podziewa ?:-)....przyszłam powiedzieć, ze sypialnia pomalowana i tapeta położona :-)...nie było to łatwe zadanie...tym bardziej że my zupełni laicy w tym temacie ;-)...jak ogarnę się troszkę to prześlę zdjęcia :-)...pozdrawiam noworocznie B.

    OdpowiedzUsuń