W Stańczykowie

W Stańczykowie

poniedziałek, 15 lutego 2016

Od szmatki się zaczęło.

Witam serdecznie po kolejnej miesięcznej przerwie.
Patrzę na tego mojego bloga i z przykrością stwierdzam, że systematyczność nie jest moją mocną stroną... i choć powód jest zawsze ten sam - brak czasu, wstyd mi, że tak rzadko się pojawiam...

Dziś jednak korzystając z okazji po Walentynkowej przeceny w Lidl-u z samego rana zakupiłam bukiet żółtych tulipanów i choć szaro, buro i ponuro zrobiłam kilka zdjęć odświeżonej kuchni.


Kuchnia nabrała nowego charakteru za sprawą szmatek kuchennych, w geometryczny wzór, które przypadkowo dojrzałam w Jysk.
Ten mały przypadek spowodował, że w głowie zaświtała mi myśl o kosmetycznych zmianach w mojej kuchni.


Idąc dalej tym torem uszyłam na szybko nowy lambrekin z resztek materiału w trójkąty.



A tacę i pojemnik na łyżki i chochle podrasowałam obklejając je okleiną meblową.



Jeszcze tylko wydruk z pinterest,


nowa ściereczka w roli plakatu


i kuchnia nabrała świeżego look-u ;)


Niby nic takiego, kilka małych zmian, a humor zaraz lepszy. I oczekiwanie na wiosnę o ile przyjemniejsze...
Pozdrawiam serdecznie. Mam nadzieję, że do szybszego zobaczenia :) Marta

Czajnik ceramiczny (prezent BN)- Rossmann
Ściereczka kuchenna- Biedronka
Emaliowany pojemnik na słodycze- Netto

13 komentarzy:

  1. Spójrz małe zmiany a dają taki efekt! Dla mnie bomba! :) Zakochana jestem w zlewie, który masz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila dziękuję.
      Zlew to jedna z tych rzeczy, która zachwyca mnie niezmiennie :)
      Pozdrawiam!!!

      Usuń
  2. Marta, Twoja wiosenna kuchnia pięknie się prezentuje. Bardzo fajnie odnalazły się ty biało-czarne dodatki :) Bukiet tulipanów i pozostała kolorowa wiosna cudna. Aż zapachniało :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness z wielkim opóźnieniem, ale dziękuję :) Biało-czarne dodatki nadal na topie. W tym roku wiosna w mojej kuchni nie jest tylko pastelowa ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. nie ważne jak się zaczęło...ważne jak się skończyło :-)...a skończyło się cudnie :-)...jest świeżo i spójnie :-)....uwielbiam te Twoje skorupy kuchenne...mi jakoś do pasteli ciężko jest się przekonać;-)...pojemnik na ciastka rewelacja ....a żółte tulipany i u mnie na stole goszczą:-)
    buziaki B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Betka chyba muszę sprezentować ci coś z pasteli, wtedy nie będziesz miała wyjścia i będziesz musiała je pokochać, no bo jak ich nie kochać? Nadają takiej świeżości i lekkości każdemu pomieszczeniu, a jak widać nawet z biało-czarnym prezentują się doskonale ;)
      Buziaki!!!

      Usuń
  4. no i jak zwykle super:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję :) Pozdrawiam!!!

      Usuń
  5. Pięknie, wiosennie. Chwytam szarlotkę i wpadam na kawę :)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadaj bez szarlotki (jestem na diecie) i przy samej kawie miło by było pogadać :)Buziaki!!!

      Usuń
  6. Marta....gdzie znów się podziewasz?...pewnie ozdoby wielkanocne szykujesz :-)...pozdrawiam :-) B.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję dr Ellen za przysługę, którą mi wyświadczyłeś. Jestem bardzo podekscytowany, ponieważ mój najemca w końcu spłacił mój dwuletni czynsz. zapłacił pieniądze, a teraz nie ma go w moim domu. Bez ciebie nie byłbym w stanie wyciągnąć od niego pieniędzy. Postawiłem go przed sądem, ale dali mu mnóstwo czasu na spłatę długu, ale dziękuję za to, że spłaciłeś go w mgnieniu oka. Obiecuję, że będę nadal zeznawał online i wszędzie o twojej potężnej pracy. Jeśli masz którykolwiek z poniższych problemów, skontaktuj się z dr Ellen przez WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) niewierność
    2) dłużnicy uporczywi
    3) wytrwali najemcy
    4) nieterminowa spłata kredytu
    5) narkomania
    6) słaba sprawność seksualna
    7) powtarzająca się aborcja
    8) niepłodność
    9) Awans w pracy
    10) magiczny pierścień
    11) Rozwód
    12) Odzyskaj swojego byłego
    13) Przełam obsesję
    14) Wróć do zaklęcia nadawcy
    15) Czary ochronne
    16) Szczęśliwy urok
    17) Zaklęcia wygrywające na loterii
    18) gejowskie zaklęcia miłosne
    19) Lesbijskie zaklęcia miłosne Bez względu na to, jakie masz problemy, dr Ellen ci pomoże.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń