W Stańczykowie

W Stańczykowie

wtorek, 22 kwietnia 2014

Świąteczne migawki

Piękne to były Święta :) rodzinne, wesołe, słoneczne! oby każda Wielkanoc była tak miła :)





W tym roku nie kupiłam żadnych nowych dekoracji. Po przejrzeniu zasobów stwierdziłam, że trzy kartony ozdób Wielkanocnych to lekka przesada...




A to już poniedziałkowy spacerek do lasu.



Mój mąż jest w trakcie odbywania stażu myśliwskiego,bardzo go w tym wspieramy i wraz z nim doszkalamy :)
Podczas wyprawy odbył się konkurs dotyczący śladów pozostawianych przez zwierzynę.


Prezentowana ambona to także dzieło jego rąk


Zgadnij kotku co jest w środku?


Buziaki! Marta

10 komentarzy:

  1. Martusiu! U Ciebie jak u Musierowiczowej, którą kocham bez pamięci!
    Buziaki wiosene!
    agade
    PS Znów udało mi sie być pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agade moja wierna czytelniczko- dziękuję ci bardzo :)
      Moja Tosia z 29.07.2011.
      Piękne imię wybraliście dla synka. I u nas było brane pod uwagę gdyby urodził się drugi syn :)

      Usuń
  2. A Tosia jaka śliczna dziewczynka!!! W sam raz dla mojego Miłoszka he he :))) Akurat chyba kilka miesięcy młodsza? Młody z 08 marca 2011
    agade

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosia urodę ma po mamię :)U nas też było cudownie nasza Milka skończyła 5 lat :).Piękne dekorację.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luluu najlepszego dla Milki. Mamy dzieci w podobnym wieku, mój Jasiek skończył 5 lat 28.02.

      Usuń
  4. Jak zawsze bardzo klimatycznie, rodzinnie! Zgapiłam juz od Ciebie conieco dekoracji, jesli pozwolisz to i pomysł na przedpokój dodam do ulubionych bo u nas narazie wszystkie kurtki na wierzchu, co mnie do furii doprowadza!;)- tylko nigdzie nie mogę znaleźć takiego fajnego siedziska z wieszakiem:(.
    Pozdrawiam najcieplej-wierna podczutywaczka z muratora- Patrycja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patysiu witam serdecznie :)
      Zgapiaj i podpatruj co ci się podoba, w końcu po to są blogi, żeby dzielić się pomysłami.
      Fajne siedziska z wieszakami widziałam na allegro, ale ceny w okolicach 1000zł. U nas pomimo, że szafa duża to i tak non stop kurtki piętrzą się na wieszaku. Co pochowam, mąż powyciąga :)
      Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

      Usuń
  5. PS. W pierwszej chwili myślałam że Mąż to zapalony wędkarz- odzienie i dragońska czapa- jakbym mojego widziała;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie na święta było u Ciebie pięknie, ceramiczne ptaszki i zajączki, jaja też z cudnymi kolorkami a poduchę z uszatym ''zabieram "do siebie...bardzo wszystko urocze.
    PS. Zdolny ten mąż ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u Ciebie.
    Mój mąż też jest myśliwym, więc polowania, ambony, dokarmianie zwierzyny
    nie jest mi obce.
    Pozdrawiam i będę do Ciebie zaglądać. : )

    OdpowiedzUsuń